středa 15. února 2017

Musí se naučit nazpamět jména z norského kalendáře, kvůli starým lidem, co chodí do knihovny, ale nenosí si průkazku a půjčují si paperback románky o padesáti dílech

V pátek jsem byla na představení Kmeny v NdB. Bylo to hezké. Šli jsme pak spolu pít koktejly, které se jmenovaly jako staré filmy a knihy o letcích. Pak jsem mu doma dala zbytek chilli od oběda, které na mě bylo moc pálivé. Jemu chutnalo. Snědl dvě mističky.
V sobotu jsem tančila na plese do pěti hodin do rána. Bylo to hezké. Akorát mám teď moncl přes celý nárt, protože mi při pogu na "Smoke on the water" někdo dupl na nohu a já měla stříbrné plesové sandálky. Při ostatních písních jsme nepogovali.
V neděli jsem chtěla spát, ale šla jsem do kina na film "Já, Daniel Blake". Bylo to smutné a levičácké. Šli jsme pak za kamarádem se stejným příjmením a slečnou, která překvapivě nemá roztomilý holčičkovský obličejíček. Všechny jsem rozesmála vtipem o gumových rukách. 
V pondělí jsem byla na představení Kmeny v NdB. Bylo to hezké. Méně se nám líbil outdoor týpek, ale zase už konečně víc ocenil tanečníka. Šli jsme pak do burgrárny na burgr a vysvětlili číšníkovi z Ameriky, co to je suchý únor.

Šilamáma Půlplicpryč



Žádné komentáře:

Okomentovat