sobota 30. července 2016

Oneirismus: „prodloužení snového stavu do bdělosti"

Těsně před tím, než jsem se probudila, zdál se mi sen, že se s tátou hádám, která písnička od Kingdom Come je nejlepší.
Vstanu, jdu do obývacího pokoje a říkám tátovi: "Před chvílí se mi zdálo, že se hádáme, která písnička od Kingdom Come je nejlepší. Já jsem tvrdila, že akustická verze Can't Let Go, ale nemůžu si vzpomenout, kterou jsi prosazoval ty."
Taťka si promnul bradu a usoudil: "Can't Let Go je děsná chcípnička. Nejlepší je Twilight Cruiser."
Pro jistotu jsme si pustili celou desku a poté, co se tatínek speciálně zvedl, aby zesílil volume pro Janine, jsme se shodli na tom, že nejlepší písnička od Kingdom Come je Janine.
A v Janine se mimo jiné zpívá: "I thought it was a dream / The wildest one I've seen."
A to je historka o tom, jak jsem si prodloužila snový stav do bdělosti.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat