čtvrtek 23. června 2016

Náhody? Záhady!

Jsem teď ve zvláštním rozpoložení. Furt něco dělám, pendluju vlakem mezi Brnem a mým domovským městem, takže jsem ani nedopsala článek po Zámostí. Tady jsou jeho kusy.

Zámostí bylo tak náročný (ale krásný), že jsem se z něho pořádně nevzpamatovala a to skončilo před týdnem. Všechno bylo. Fakt všechno. Poprvý jsem měla ve své domovské hospodě účet za devět stovek. Při ceně piva 25 Kč je to zvláště obdivuhodný výkon, kór když jediný jídlo na tom účtu byly jedny brambůrky.

Tento víkend byl také velice krásný. S mojí nejlepší kamarádkou jsme pinglovaly na svatbě, jejíž svatební kolona vypadala spíš jako okupace (hodně moc zelených vojenských aut). Ale nevěsta jela ve starém rolls-royce a byla krásná i když už pak měla jen bílou halenku a khaki šortky.

Aktuálně to vypadá, že moje brigády přebírají kontrolu nad mým životem. Ale zase když jsem včera odcházela po osmihodinový šichtě v ZOO (s taškou plnou kytiček a keříků s cherry rajčátky, co jsem dostala od spřátelenéo pracovníka v tamnější květinové zahradě), tak jsem se zastavila u výběhu se zebrama a chvíli tam stála. Měla jsem prozření. Zebry jsou fakt krásný a majestátní zvířata.

Šilamáma Půlplicpryč






Žádné komentáře:

Okomentovat