čtvrtek 12. května 2016

I on má narozeniny dvaadvacátýho

Taky by měl přijet na Zámostí. Těším se na Zámostí zase moc po všech stránkách. Taky spolu chceme jít na Kamenku, na střechu na Českou a k Padremu, flekaté kočce Bětě a kocouru Žokymírovi. Akorát kocour Žokymír se prý zaběhl, takže bude jen kočka Běta.

Nedávno jsem se v souvislosti s tím, že už teda budu aspoň občas dospělejší, rozhodla začít pěstovat květiny. A to tak, aby mi prostě z první dobrý nepochcípaly. A docela to jde. Začala jsem s primulkou, která kvetla pekelně dlouho, k té jsem přidala pomněnku (je TAK krásná), od kamarádky jsem dostala mechovou kouli, kterou okupuje máta a jako poslední jsem si v úterý koupila amarylis. Měl by kvést červeně, tak uvidíme, jestli to dám.

Šilamáma Půlplicpryč

P.S. Nedávno jsem plakala, ale zaboha si nemůžu vzpomenout proč to bylo.
P.S.S. Doplňuji to fotkou mých květin a sérií screenshotů z Imaginárních lásek. Ta je vždycky trefná.
P.S.S.S. Přidávám ještě fotografii ilustrující moje těšeníčko na Zámostí. Taková taška se totiž nedá koupit, to jsem si vyráběla.






Žádné komentáře:

Okomentovat