pondělí 29. února 2016

Kameny v domech ožijí a zabijí své majitele.

V poslední době mám intenzivní pocit blížící se apokalypsy.
Ráno, respektive během noci, mě popadla neuvěřitelná chuť na zelené fazolky, a ještě specificky, na zelené fazolky opražené na pánvi s mrkví. Hned po probuzení jsem tedy šla do obchodu pro zelené fazolky. Vzala jsem si košík, jehož předchozí majitel v něm ponechal svůj nákupní seznam. Přečetla jsem si ho s očekáváním, že nahlédnu někomu neviditelnému do žaludku, do hlavy a do života. Podle písma jsem usoudila, že by to mohla být žena. Na papírku stálo:

gothaj
toustový chléb 6 kusů
brambory
sekaná
sádlo
psí žrádlo

Nevím proč, ale automaticky jsem z toho byla smutná, na druhou stranu jsem si po celý zbytek nákupu představovala, že si hraju s pejskem.
Když jsem odpoledne vařila, přidala jsem k mrkvi červenou řepu, brokolici, pórek, čerstvý špenát, česnek a z nějakého důvodu i žlutý hrách, ale na fazolky jsem zapomněla.
Teď už nemám žádnou další mrkev, zato mám zelené fazolky.
Kruh se bude pořád opakovat, dokud nepřijdeme na to, co děláme špatně.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat