pondělí 23. listopadu 2015

Jo tenhle Žáček. Ach jo.

Tak se mi dneska zdálo, že jsem zachraňovala šestnáctiletého Haleyho Joela Osmenta před lesním obrem ze dřeva, pneumatik a brnění.
Šilamáma se ptá: "A povedlo se ti to?"
Povedlo. Zatímco se Haley schovával v potoce, já jsem propíchla obra jeho vlastním kopím.
A aby mému snu nebylo tak smutno, přidám můj nejoblíbenější sen, jaký popisuje J. K. Rowlingová v hlavě Harryho Pottera:

Harrymu se zdálo, že je znovu v komnatě Brumbálovy armády. Cho mu vyčítala, že ji tam vylákal pod falešnou záminkou; slíbil jí prý sto padesát kartiček z čokoládových žabek, když přijde. Harry se bránil... a Cho se rozkřičela. "Podívej, Cedric mi dal hromadu kartiček!" Začala kartičky vyhazovat z hábitu a plnými hrstmi je rozhazovala do vzduchu. Pak se proměnila v Hermionu, která řekla: "Je to pravda, Harry, vážně jsi jí je slíbil... asi bys jí měl místo nich dát něco jiného... co třeba svůj Kulový blesk?" A Harry se vymlouval, že Kulový blesk Cho dát nemůže, protože ten má přece Umbridgeová, a že je to stejně všechno nesmysl, zašel přece do komnaty jen proto, aby v ní rozvěsil pár vánočních koulí, co vypadají jako Dobbyho hlava...
A sen se změnil.

Podejmlíko Půlrohlík




Žádné komentáře:

Okomentovat