neděle 29. listopadu 2015

Já to řeknu tatínkovi a ten vám vyhlásí válku!

Ve skutečnosti ta výměna dnes probíhala takto:
-"Já to řeknu tatínkovi a ten si to s tebou vyřídí." (já, věk 24 let)
-"Ne, protože já nemám auto." (sestřenice, věk 3 roky)
Není na světě moc větších blah než padesát minut v mírném mrholení stát s tříletým děťátkem na ramenou, aby vidělo na pódium pod rozsvíceným stromečkem, nebo mít tak fotogenickou sestru, že se předem podvědomě sladí se dvorečkem, na kterém jsem ji náhodou už dávno chtěla vyfotit.
Vyrovnat se tomu může třeba nenadálá radost, když jeden uprostřed internetů narazí na fotografii Marilyna Mansona se svým tatínkem.

Podejmlíko Půlrohlík

P.S.: Někdo se dostal na náš blog tak, že si vygůglil spojení "trhala jsem izolepu zubama".




Žádné komentáře:

Okomentovat