pondělí 19. října 2015

Jednou se Gogol převlékl za Puškina, přišel k Puškinovým a zazvonil. Puškin šel otevřít a křičí: „Jéje, Arino Rodionovno, podívej, kdo přišel – já!“

Dnes jsem zapalovala dvě svíčky s buclatými zamyšlenými andílky a také jsem, uzavřena v autě na parkovišti před jadernou elektrárnou, přemítala, zda lidé tak všeobecně ví, že to, co stoupá z komínů jaderných elektráren, je jenom vodní pára a nikoli kouř.
Měla jsem také problém zaostřit na sebe a pomohla jsem zmoklé ženě do vlaku s kočárkem, ale vlastně vůbec nevím, jestli v něm bylo dítě.
Koupila jsem pugét oranžových růží a okamžitě litovala některých rozhodnutí.
Zatoužila jsem také znovu vidět Bowling For Columbine, protože si chci připomenout, co přesně řekl Marilyn Manson na obranu tvrdé hudby před obviněním, že způsobuje lidské šílení.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat