pondělí 20. července 2015

Motýlci v žaludku

Pánvenože, minulý týden (a hlavně víkend) byl tak nabitý a máme z něho se sestrou spoustu fotek, ale aktuálně o tom nedokážu moc napsat.
To, jak jsme šly se sestrou na oběd, pak na kafe, pak se couraly a fotily a další den jsme byly na výletě na hradě a pak jsem hrála fotbal a koupala jsem se na splavu a přerušila to bouřka a pak oživené židovské město a noční cesta za rodinkou na zahradu a tam rodinná párty, grilování, koupáníčko a takový věci a pak menší fesťák, kde jsem pogovala v balerinkách a s mojí nej kámoškou stavěla hrad z písku a spala u ní a koukali jsme se ještě s jedním klukem na Zoufalý manželky a lakovali si u toho nehty a pak další koupání na splavu a přerušila to další bouřka a pak jsem byla doma s rodinkou a u toho jsem zjistila důvod těch mých současných motýlků v žaludku.
S jednou nejmenovanou cestovkou v pátek totiž odjíždím (jako zaměstnanec) na zájezd do Makedonie a Kosova a včera večer jsem zjistila, že já (HLUPÁK BRALOVSKÁ) nemám cestovní pas a že do toho Kosova ho fakt potřebuju. Takže jsem dneska byla dvakrát na městským úřadě, telefonovala s ministerstvem zahraničních věcí a vyplázla přes dva tisíce, abych se stala majitelkou ne jenom jednoho, ale hned dvou cestovních pasů. Občas ta moje rozevlátost není pozitivní. A teďka, když se vyřešil problém s pasem mi došlo tohle: "DYŤ JÁ V PÁTEK JEDU DO KOSOVA!"

Tak snad mě nikdo nezastřelí.

Šilamáma Půlplicpryč

P.S. Doplňujeme to zcela neadekvátně poklidnými fotkami z minulé středy a poklidného kafíčka a poklidné, ač zlehýnka zpocené cesty domů.




 





 


Žádné komentáře:

Okomentovat