pondělí 29. června 2015

Čůrají psi do bazénu?

Máme za sebou velmi hezký víkend.
Pátek byl klidný, ale v sobotu se nám opět zvětšila srdce.
Naše drahá sestřenka slavila třetí narozeniny a pro tuto příležitost byla ještě roztomilejší než obvykle. Snad na tom měl podíl i dort s Minnie, který jsem pro ni upekla. Jak moc dobrý byl poznáte podle toho, že je na více fotkách než Podejmlíko. Taky sestřenka dostala od našeho tatíčka povlečení taktéž s Minnie a musím teda poznamenat, že jí ho celkem závidím.
Já jsem sobotu zakončila večírkem a tančením do rána a Podejmlíko ležením na gauči, při kterém jí třeštila hlava a nemohla dýchat.
V neděli jsme se po dlouhé době dívaly na ajťáky a večer jsem opět tančila. Bydlím ve skvělým městě! A znám skvělý lidi! A mám skvělou sestru! A tatínka!

Šilamáma Půlplicpryč





Žádné komentáře:

Okomentovat