neděle 10. května 2015

Když připustím, že vidím, měl bych vidět víc.

Mám nové brýle, ale to není náplní dnešního zápisku.
Náplní dnešního zápisku je příběh o tom, jak dnes moje sestra vykonala dva pošetile skvělé činy:

1. a) Kontext k pošetile skvělému činu číslo jedna:
Jsme obě velkými - velkými! - fanynkami muzikálu Jesus Christ Superstar. V jeho velkém finálovém čísle Jidáš Iškariotský v české verzi zpívá tato slova "Bylo chybou strategie v dobrém i zlém, že jsi zvolil špatnou dobu a zaostalou zem. Bez rádia bez novin a televize dá se lidem těžko prodat sebelepší vize. Ber to jak ber, já se tě jen ptám."
1. b) Pošetile skvělý čin číslo jedna (a kontext k pošetile skvělému činu číslo dva):
Když jsme dnes s babičkou hrály karty (žolíka), prozpěvovaly si a cucaly u toho hašlerky, moje sestra řekla: "Ber to jak džber, já se tě jen džbán."

2. Pošetile skvělý čin číslo dva:
Když jsem čímsi provokovala moji sestru (člověk si nemůže pamatovat všechno), tak moje sestra vzala hašlerku a hodila ji po mně. Hašlerka mě trefila do čela, od kterého se odrazila, přeletěla přes celý stůl a přistála v mojí sklence s vodou, kterou babiččina kamarádka osobně ručně pomalovala jemným modrofialovým kvítím.

Podejmlíko Půlrohlík





Žádné komentáře:

Okomentovat