pondělí 29. září 2014

Tak to máš asi prochladlý, né?

Sestra už mě zase uhání, ať nevypadá jak psychopat, že sem píše jen ona (ale upřímně, to psaní s tím, že je psychopat přeci nemá nic společnýho). Tákže...

V pátek jsem se courala po městě v šatech, který jsem si udělala z trička, který mi jednou dal jeden kamarád (prostě jsme seděli u nás v klubu na baru, já mu říkala, jak je to tričko pěkný a on mi ho dal, díky), síťovaných punčocháčích a nejkrásnějších, ale taky ne moc pohodlných botách na podpatku, no a teď jsem z toho nemocná. Nebo spíš jen nachladlá. A taky jsme hráli kulečník a ze tří her jsem dvakrát vyhrála!

Dneska si půjdu vyzvednout řidičák, ale zatím se k tomu jen odhodlávám u desátý série Červenýho trpaslíka. Je to pecka mimochodem!

Šilamáma Půlplicpryč



Žádné komentáře:

Okomentovat