pondělí 8. září 2014

Bojím se, že jsem zbabělec.

Takže, v sobotu jsem po dlouhé době napsala báseň, což by už samo o sobě stálo za zmínku.
V pátek jsem měla po dlouhé době dojem, že vidím znamení.
A v neděli jsem po dlouhé době měla dojem, že vedou ke konci světa.
(Jinými slovy, zvadla mi květina, kterou jsem dostala od básníka, a večer jsem si poplakala u Melancholie v televizi.)
Ale konečně jsem přišla na to, jak bude vypadat Kosťa. Zamítla jsem domněnku, že by to mohl být velký statný metalista, a bude to zase malý vyplašený chlapec.
Aldous Huxley říká, že intelektuál je ten, který objevil něco zajímavějšího, než je sex. A to je to prosím pán, co napsal dvě pojednání o drogách.
Můj tatínek říká, že všechny básně, které se mi líbí, vypadají jako náhodně poskládaná slova za sebe.
U všech fotek jsem si v podstatě jen zkoušela, jakou mám nastavenou expozici.
Elvis ex machina.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat