středa 27. srpna 2014

Kůň v bazénu II.

Následuje další součást souboru "Čas znovunalezený aneb Z archivu facebookových statusů".

9. říjen 2012
(deníkový záznam)
Jsem tak pyšná na svoji sestru.

(umělecká rekonstrukce incidentu ve škole)
Kolega student: Kolik si myslíte, že máme mít kreditů z angličtiny?
Já: Čtyři.
Kolega student: Hahá. Oni to teď změnili. Šest. Takže nám dva chybí, ale neexistuje žádná další zkouška, kterou bychom mohli splnit, abychom je získali.
Já: Chm.
Později.
Já: Podmínky studia se nemůžou měnit během studia, že ne?
Vedoucí studijního oddělení: To já nevím, děvenko, promluvte si s proděkanem, ten mění studijní plány.
O patro výš.
Já: Měnil jste nám studijní plány?
Proděkan: Ne.
Studenti: Hořekujeme. Zjevilo se nám, že máme mít šest kreditů z angličtiny.
Proděkan: No jistě, to se teď měnilo. To je zábavné. Třeba vás to nepustí ke státnicím. Hihi.

Podejmlíko Půlrohlík









Žádné komentáře:

Okomentovat