neděle 20. července 2014

Není těžký, je to můj bratr.

Tak jsem konečně tak po čtrnácti letech pochopila narážku, kterou Kryton prování, když v epizodě Červeného trpaslíka "Žádná legrace" pronese větu z nadpisu, když zvedá tělo mrtvého androida Abla. Nikdy jsem úplně nechápala, proč po ní přichází smích od publika, a teď to vím. "He ain't heavy, he's my brother" je název písničky od The Hollies.
Asi se člověk každý den dozví něco nového.

Plus včerejší deníkový záznam:
V televizi dávají muzikál "Tráva", na který jsme se kdysi vydaly já (14), moje sestra (12) a naše maminka (38) do místního kina jenom proto, že v časopise Premiere byla recenze doplněna fotkou, u které byl popisek ve znění: "I pravil Ježíš: "Ty už to nehul." Promítání se ale nekonalo, protože kromě nás nikdo jiný nepřišel.

Podejmlíko Půlrohlík







1 komentář:

  1. Během druhé světové války (1945) stál tento japonský chlapec před krematoriem a čekal, až na něj přijde řada, aby mohl dát jeho malého bratra zpopelnit. Osoba, která fotku vyfotila uvedla, že se chlapec kousl tak silně do rtu, aby neplakal, až mu z koutku úst tekla krev. Strážný řekl "Dej mi břemeno, které neseš na zádech" a chlapec odpověděl "On není těžký, je to můj bratr." V Japonsku se tento obrázek dodnes používá jako symbol síly.
    NĚKDY SE V ŽIVOTĚ DOSTANETE DO SITUACE, KDY MUSÍTE BÝT SILNÍ. BÝT SILNÍ, ABYSTE NEZLOMILI SAMI SEBE NEBO ZŮSTALI SILNÍ PRO OSTATNÍ.
    ŽIVOT NENÍ LEHKÝ A ČASTO JE TO LITÝ BOJ, ALE VZDÁT SE BY NIKDY NEMĚLO BÝT VOLBOU... Toto je Memento které nás nutí k zamyšlení, víře i k osobnímu poučení v této době.

    Credit: Mach Zdeněk

    OdpovědětVymazat