pondělí 21. července 2014

Londýn na oslavu znovuspolčení Monty Pythonu umístil do parku u Tower Bridge sochu padesátipalcového mrtvého papouška.

Nějak se mi nasbíraly deníčkové zápisy, to je tím, že jsem celý víkend natírala v růžových plavečkách trámky a desky impregnací a lazurou. Takhle moc opálená jsem mimochodem nikdy nebyla, moje upíří já se silně bouří.

Myslela jsem si, že když budu brát B-komplex, tak budu komárům smrdět a nebudou mě štípat (tak aspoň praví městská legenda). Ukazuje se, že komárům trocha zápachu nevadí, hlavně že má krev vyvážený obsah minerálů a vitamínů.

Tommy Ramone zemřel, čím už jsou všichni původní členové spolu na obláčcích.

Ten moment, kdy šest měsíců hledám po bytě jednu konkrétní věc, postupně na to zapomenu, že ji hledám, potom zvednu hlavu, stojí přímo přede mnou na okně a je na ní nápis "discover".

A konečně: Dnes jsme se já a sestra rozbrečely, když jsme si pouštěly video, jak The Tap Tap hrají písničku One Day.

Podejmlíko Půlrohlík







Žádné komentáře:

Okomentovat