čtvrtek 12. června 2014

Zač je toho osel.

Takže si zrekapitulujme pár posledních dní:

Někteří z vás možná ví, že Šilamáma odjela na takový středně dlouhý dobrodružný výlet. Včera jsem s ní telefonovala, když byla v místě, podle kterého se jmenuje moje barva vlasů, no není to romantické.

Dále něco k mým vlastním cestovatelským zážitkům:
Abych se vyhnula cestování ve velkém teple, vyjela jsem prvním ranním autobusem. Prvnímu rannímu autobusu po hodině cesty začala hořet kola a vysadil nás v pustině. V pustině jsme hodinu čekali na další autobus, který nás potom další dvě hodiny ve velkém teple vezl. Škoda, že se z toho aspoň nevyvinul vyvražďovací existenciální western.

A za třetí, nějaký ruský ajťák napsal software, který prošel Turingovým testem, takže než člověk třikrát mrkne, máme tu Skynet.

Podejmlíko Půlrohlík

P.S.: A brečící dovětek: U Shreka brečím vždycky, ale dneska se mi oči zalily slzami už ve chvíli, kdy Shrek propadne k princezně Fioně do věže střechou. A jak potom řekne: "A já se postarám o draka." A jak potom ve slow motion utíkají. Tak u toho jsem dneska brečela.

Největší pláž v Evropě. 


 


Žádné komentáře:

Okomentovat