pátek 9. května 2014

Miláčku, všechny naše ideje, uklidíme do krabice z Ikeje

Moje vlasy jsou odteď tmavě ametystové, jsem zvědavá jak dlouho jim to vydrží.
Procházela jsem si své staré diáře a byla melancholická. Jsou tam věci, který už si ani nepamatuju, ale přitom bych mohla. Za zapomenutí přece nestojí.
Na mém nočním stolku je červená růže, mám ji tam nechat? Chci ji tam? Chci hlavně klid.

Tohle jsem si napsala do diáře 8. 5. 2012:
 "Domů dolezu ve 12 a píšu si s Dášou, Dankou a Jehlou, Dáša se chce zabít, Danka chce šaty ušít, Jehla mě chce stalkovat v Paříži, spim, lakros, Bára, spim, spim."
Co to o mě asi vypovídá?

Jo a málem jsem se rozbrečela u klipu Arcade Fire, a když mi pak povídal o židlích, a o nadšení a měl takovýto v očích, co já nemívám.

Šilamáma Půlplicpryč


Žádné komentáře:

Okomentovat