středa 26. února 2014

V těch místech toho protahovanýho nesnesitelnýho týrání.

Nemůžu se rozhodnout, jestli je dnes uvěřitelné, nebo ne, že jsem byla schopna si do drdolu uvázat červenou mašličku.
Sestřina vyholená hlava každopádně evokuje retro náladu.
Mám teď jeden až dva záchvaty denně, ale podle toho, jak se mi svěřují všechny moje souputnice, je to ještě málo oproti nim.
Lucia má teď asi stejnou barvu vlasů jako já, to je zvláštní, a Kristina (ta druhá) je snad ještě menší než já, což je ještě zvláštnější.
Tomáš (ten zlý, co se částečně napravil) říká, že mám stejný osobnostní typ jako Béla Tarr, ale na druhou stranu začal vidět všude znamení a v jeho případě je to docela děsivé. A srovnává Kubricka s Coeny, to už mi přijde jako čiré bláznovství.

Podejmlíko Půlrohlík 




Žádné komentáře:

Okomentovat