sobota 23. listopadu 2013

Je sobota večer a Podejmlíko si hraje s dětmi a já se učím derivace

Říkám si, že to asi tak má být. Měla bych se probrat.Nemám skoro žádný jídlo, jen slaninu, co mi dovezl drahý, ale samotná je moc slaná a kromě špaget nic jinýho nemám. Chce si koupit dům, ale ne tady, u nás.

Poslouchám písničky, co mi posílá Tygr a čtu knížku Buzíčci od Jana Folného. Koncert ve čtvrtek byl výborný, ale děsivý, něco už jsem zažila, ale tohle ještě ne. Mobil v háji, opilej francouz mě osahává, tři holky na nonstopu z nichž jedna spí. A prej takhle taky pil ve dvaceti, ale vážil víc a je to kluk.

Jsem na bytě sama a je mi tu smutno a bojím se tu. Konverzace si číst nemůžu. Osmnáctiletá těhotná holka ví jak na to, aby mělo to nenarozený dítě pořádnej swag a já chci deset dětí, ale nejspíš nic. Banánky v čokoládě by měl dovízt, ale možná přece jen kecal.

Šilamáma Půlplicpryč




Žádné komentáře:

Okomentovat