čtvrtek 2. května 2013

Zmikundíku všetchsko neˇlepčí

Víte ono se to má tak, že za sebou právě mám první část písemných maturit a to slohovky z angličtiny. Sedím na počítačích a všichni ještě píšou a mám hroznej hlad.

Koupila jsem si v knihkupectví předevčírem Tuláka po hvězdách a hltám to. Skvělá knížka.

Pod třešní včera něco proběhlo, tak snad láska potrvá.

Podejmlíčko nevyletěla do vzduchu a to mě těší i tři dny poté.

Šilamáma Půlplicpryč

Jelikož to píšu ze školy, tak tu nemám žádné fotky, ale našla jsem nějakou, kterou fotil jeden můj drahý kamarád, tak tak. Takhle vypadám snad i mladě a perspektivně. Hrůza.

2 komentáře:

  1. Tulák po hvězdách je skvělá knížka. Hrozně zajímavej je na tom ten proces, kterým vlastně k tomu toulání dojde... skoro jako nějakej jogínskej trik. Pěkné počtení přeju!
    LudmilaCecílie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem u stý stránky a dost to žeru. Fakt zajímavý a originální dílo, kór v Londnově tvorbě.

      Vymazat