čtvrtek 9. srpna 2012

Následuj ten plamen.

Ač je to u mě - mladého skeptika a realisty - věc prakticky nevídaná, mám teď takovou metafyzickou náladu (ani si nejsem jistá, jestli metafyzická je to správné slovo, možná spíš esoterickou, fakt nevim).

Dost silně ji v mé maličkosti probouzí písnička Vesuvius od Sufjana Stevense, kterou opravdu vřele doporučuji. Už dlouho mě nic neuchvátilo. Díky Quentinovi.

Také jsem objevila lookbook (potažmo blog) úžasné Nadii. A bože! Ty vlasy! Čímž jsem mimochodem také zrušila své dlouhodobé předsevzetí, že nikdy nebudu mít dlouhé vlasy. Budu. Ale jen na půlce hlavy. Plešku si hodlám zachovat. Díky Dagmar.

Bohužel (či bohudík) mi také naši francouzi řekli, kde jsou obchody s látkami. Byla jsem tam a půjdu tam zas. Takhle si představuju ráj. V okolí Place Saint Piérre (pod Sacre-Coerem, když přijedete např. na metro Abbesses či Anvers) je požehnaně obchodů s látkami a galanterií. Jen nevím jestli není blbost vést tři metry vlněné látky na kabát přes půlku Evropy. Ale asi není.
Šilamáma Půlplicpryč




Žádné komentáře:

Okomentovat