čtvrtek 19. července 2012

Kašlu ti na to a taky to chápu. Musim se vzpamatovat.

Ach. Ještě čtrnáct dní a budu v polovině mého pobytu v Paříži.

Nevím jestli je to úžeh, protože jsem celé dnešní odpoledne a podvečer strávila na přímém slunci, ale chytá mě melancholie. Melancholie při které poslouchám Vypsanou fixu, žeru čokoládu a mít tu flašku vína no, tak už ji tu nemám.

Stesk po přátelích a bramborových knedlících s uzeným a kyselým zelím vyusťuje v nakupování oblečení, takže mám aspoň pocit, že když už jsem osamnělá, jsem aspoň krásná.

Každopádně ty nové fuchsiové šaty mi vynesly hned šest lichotek na ulici, takže jedna pochvala mě stála dvě eura. A to se vyplatí!
 
Všechny fotky vyfoceny mojí maličkostí na Montmartru. V odrazu skla můžete vidět mě v inkriminovaných fuchsiových šatech s novým žlutým šátkem.

Šilamáma Půlplicpryč










1 komentář: