čtvrtek 12. dubna 2012

Ona není chorá - je jenom obětí vítězství touhy nad rozumem

Je nutno říci, že nejlepší film na světě je film Célina a Julie si vyjely na lodi od francouzského režiséra, jehož jméno se pokusím písemně vyskloňovat jako Jacquese Rivetta. Můj filmový vkus se musí stále poměřovat tímto faktem a tímto filmem. Což bývá občas těžké, protože ho skoro nikdo nezná, ani moji Francouzové ho neznali.
A mimochodem, venku pěkně prší.
Následují každopádně obrázky z Antonioniho filmu Červená pustina, které jsem udělala já a o kterých si myslím, že jsou krásné.

Podejmlíko Půlrohlík










2 komentáře:

  1. Francouzský filmy jsou top!! Já miluju "Žena je žena" ! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě neviděla... Každopádně ale znám ten skvělý plakát s punčochami...:)

      Vymazat